Najlepsze z dobrych, czyli ciary, opadanie szczęki i rozkładanie na łopatki w 2014 roku

W 2014 roku nie brakowało dobrych piosenek. Wszystkie 365 zagra Wam przez 25 godzin i 47 minut tutaj:  best of 2014 – dobrepiosenki.wordpress.com. To propozycja dla maratończyków.

Playlista poniżej to 33 piosenki,  które chce wyróżnić i wydłubać z tej większej całości. To piosenki, które łapią się do prestiżowej kategorii  „ciary, opadanie szczęki, rozkładanie na łopatki”. Piosenki nieobojętne i pełne emocji, które nie wietrzeją.

Kiedy piosenka mnie ruszy, zapamiętuje te chwilę. I tak na pewno nie zapomnę momentu, kiedy pierwszy raz włączyłem „Carissę” Sun Kil Moon’a. Dzień w pracy był z gatunku tych, kiedy wszystkie deadline’y były na wczoraj. Ale ja już po kilkudziesięciu sekundach piosenki wylogowałem się z pracy i ogarniania rzeczywistości.  Na prawie 7 minut całkowicie odpłynąłem od „tu i teraz”. Zasłuchałem się. Takich chwil Wam i sobie życzę w 2015 roku.

One comment

  1. Pingback: Nagłówki Do Ogarnięcia [01] | Nie do ogarnięcia

Skomentuj

